Struktura organizacyjna MOPS.
Zespoły Terenowej Pracy Socjalnej
Na terenie Wrocławia funkcjonuje 6 Zespołów Terenowej Pracy Socjalnej. Kierownicy wszystkich Zespołów urzędują w godzinach od 7.30 - 15.30. Pracownicy socjalni mają swoje siedziby w mikrorejonach opiekuńczych.
Obszary działania ZTPS-ów:
https://geoportal.wroclaw.pl/poi/rejon/8
- Rozpoznawanie środowiska lokalnego i identyfikowanie w nim osób i rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.
- Kwalifikowanie do różnorodnych form pomocy: w postaci pracy socjalnej, świadczeń usługowych, rzeczowych i finansowych - zgodnie z obowiązującym stanem prawnym.
- Reprezentowanie w razie potrzeby interesów klienta pomocy społecznej w urzędach i instytucjach.
- Mobilizowanie zasobów tkwiących w jednostkach, rodzinach, grupach i społecznościach lokalnych w celu zwiększenia możliwości samodzielnego rozwiązywania problemów i zapobiegania powstawaniu nowych.
- Informowanie klientów pomocy społecznej oraz przedstawicieli instytucji funkcjonujących w środowisku lokalnym o prawach i uprawnieniach wynikających z systemu pomocy społecznej, o możliwościach udzielania pomocy oraz możliwościach współpracy w zakresie pomagania osobom i rodzinom w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych i samodzielnym funkcjonowaniu.
- Weryfikacja dokumentacji zebranej w celu przyznania (lub odmowy przyznania) usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych.
- Przyznawanie pomocy usługowej w zakresie uzależnionym od uzasadnionych potrzeb osoby zainteresowanej.
Większość spraw związanych z ubieganiem się o pomoc finansową załatwia się przez pracowników socjalnych w poszczególnych ZTPS-ach. Osoba zainteresowana uzyskaniem pomocy społecznej (z wyłączeniem , skierowań do domów pomocy społecznej, dodatków mieszkaniowych, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych, dofinansowaniem do turnusów rehabilitacyjnych) powinna nawiązać kontakt z pracownikiem socjalnym terenowym - właściwym ze względu na miejsce zamieszkania osoby (rodziny) potrzebującej pomocy.
Zespół Terenowej Pracy Socjalnej nr 1
Kierownik ZTPS1 - Agnieszka Gaweł-Karwatka
pl. Św. Macieja 4, pok. 1
tel. 71 78 22 422
ul. Braniborskia 6-8
tel. 71 78 22 486
Zespół Terenowej Pracy Socjalnej nr 2
Kierownik ZTPS2 - Sylwia Kuczyńska
ul. Średzka 42
tel. 71 34 92 859
tel. 71 34 91 586
fax 71 34 92 860
Zespół Terenowej Pracy Socjalnej nr 3
Kierownik ZTPS3 - Dorota Sieńkowska-Czyż
ul. Nowowiejska 102
tel. 71 78 23 562
Zespół Terenowej Pracy Socjalnej Nr 4
Kierownik ZTPS4 - Elżbieta Wnęk,
ul. Oficerska 9A, pokój 110,
tel./fax 71 78 22 450
Zespół Terenowej Pracy Socjalnej nr 5
Kierownik ZTPS5 - Amelia Lasota
ul. Gen. Karola Kniaziewicza 29 , pokój 24
tel. 71 33 52 385
Zespół Terenowej Pracy Socjalnej nr 6
Kierownik ZTPS6 - Katarzyna Kopycka
ul. Henryka Michała Kamieńskiego 190
tel/fax 71 77 25 991
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności we Wrocławiu
tel. 71 78 22 341
Pl. Solidarności 1/3/5, III piętro, pokój 316
tel. 71 78 22 360, 71 7822 362
tel. 71 78 22 363
Godziny pracy: 8.00 – 15.00
Dział Usług Opiekuńczych
Kierownik DUOO - Magdalena Tomicka-Paluszczak
ul. Hubską 30-32
tel./fax: 71 76 57 913
Obszary działania:
- realizacja polityki dotyczącej świadczenia na terenie Gminy usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
- weryfikacja faktycznej realizacji usług;
- nadzór nad stanem wpływów należności z tytułu odpłatności za zrealizowane usługi opiekuńcze i podejmowanie czynności windykacyjnych zmierzających do uzyskania zaległej odpłatności;
- analiza możliwości uzyskiwania dofinansowania ze środków zewnętrznych na realizację zadań lub projektów związanych z zakresem zadań Działu;
- współpraca z pracownikami organizacji pozarządowych w zakresie realizacji usług opiekuńczych;
- rejestrowanie i ewidencjonowanie osób korzystających z pomocy społecznej;
- informowanie klientów, osób zainteresowanych i przedstawicieli środowiska lokalnego o dostępnych formach pomocy i zasadach ich przyznawania;
- prowadzenie wymaganej dokumentacji.
Zespół ds. Osób w Kryzysie Bezdomności i Uchodźców
kierownik ZOBU - Monika Mildyn
ul. Zachodnia 3
tel./fax 71 78-23-580
tel. 71 78 23 584
Obszary działania:
- diagnozowanie sytuacji bytowej, zawodowej, zdrowotnej, rodzinnej i materialnej osób bezdomnych i uchodźców przebywających w obrębie miasta.
- udzielanie pomocy w postaci pracy socjalnej, świadczeń finansowych i rzeczowych osobom bezdomnym i uchodźcom.
- kierowanie do schronisk i noclegowni, a także domów dla matek z dziećmi i kobiet w ciąży oraz ustalenie opłaty za pobyt.
W dziale tym załatwia się wszystkie formalności związane z przyznaniem świadczeń pieniężnych i rzeczowych ze środków pomocy społecznej osobom bezdomnym i uchodźcom.
Podstawę prawną przy przyznawaniu świadczeń stanowi ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz ustawa z dnia 13 czerwca 2003 roku o cudzoziemcach.
Dział Pieczy Zastępczej
Kierownik DPZS - Agnieszka Kowalska
ul. Strzegomska 6 III piętro
tel./fax 71 78-64-195
Sekcja Rodzinnej Pieczy Zastępczej:
Kierownik SRPZ - Ewa Nowak
ul. Strzegomska 6 III piętro
tel./fax 71 76 69 299
Obszary działania:
- prowadzenie postępowań i opracowywanie decyzji administracyjnych dla rodzin zastępczych, RDD, pełnoletnich wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej.
- przygotowywanie porozumień w przypadku umieszczenia w rodzinach zastępczych na terenie Wrocławia dzieci pochodzących z innych powiatów.
- wystawianie not księgowych i obsługa rozliczeń.
- prowadzenie postępowań i opracowywanie decyzji dotyczących ustalenia odpłatności rodziców biologicznych za pobyt dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej.
- wydawanie skierowań do zawodowych form pieczy rodzinnej - przygotowywanie i realizacja umów w zakresie zawodowej pieczy zastępczej.
- realizowanie procedur dotyczących dzieci pozostawionych przez matki bezpośrednio po urodzeniu.
Sekcja Instytucjonalnej Pieczy Zastępczej:
Kierownik SIPZ - Anna Sobol
ul. Strzegomska 6 III piętro
tel./fax 71 76 69 399
Obszary działania :
- wydawanie skierowań, gromadzenie i przekazywanie dokumentacji dzieci do placówek opiekuńczo-wychowawczych.
- realizowanie postanowień sądowych o umieszczeniu dzieci w pieczy, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w zakresie stosowania ustawy o pomocy społecznej dla usamodzielnianych wychowanków.
- prowadzenie postępowań i opracowywanie decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla pełnoletnich wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej.
- prowadzenie postępowań, opracowywanie decyzji dotyczących ustalenia odpłatności rodziców biologicznych za pobyt dzieci w instytucjonalnej pieczy zastępczej.
- nadzór i koordynowanie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego.
Sekcja Decyzyjno-Administracyjna:
Kierownik SDAM - Paweł Jurga
ul. Strzegomska 6 III piętro
tel./fax 71 78 22 315
Obszary działania:
- wydawanie rozstrzygnięć w zakresie postępowań prowadzonych w dzialele.
- obsługa porozumień zawieranych w przypadku umieszczenia dzieci pochodzących z Wrocławia na terenie innych powiatów oraz w sprawach odpłatności za Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze.
- dochodzenie świadczeń alimentacyjnych na rzecz dzieci przebywających w pieczy zastępczej.
- prowadzenie rejestrów dotyczących pieczy zastępczej.
- obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z działu, archiwizacja dokumentów.
- kierowanie usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej do mieszkań wspomaganych.
Zespół Realizacji Zadań Organizatora Rodzinnej Pieczy Zastępczej
Kierownik ORPZ - Monika Jopek
ul. Młodych Techników 58
tel./fax 71 78 22 412
tel. 71 78 22 411
Obszary działania:
- udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań związanych z pełnieniem pieczy zastępczej.
- udzielanie wsparcia specjalistycznego oraz poradnictwa pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej.
- dokonywanie okresowej oceny sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinnej pieczy zastępczej, okresowej oceny rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka oraz stała współpraca z sądem w tym zakresie.
- sporządzanie na zlecenie sądu opinii o kandydatach do pełnienia funkcji rodziny zastępczej.
- pozyskiwanie, prowadzenie naboru i kwalifikowanie kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej, rodziny zastępczej niezawodowej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka.
- organizowanie szkoleń oraz poradnictwa i terapii dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej; zapewnienie pomocy prawnej oraz wsparcia wolontariuszy.
- zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających.
- organizowanie opieki nad dziećmi, w przypadku, gdy rodzinny dom dziecka lub rodzina zastępcza okresowo nie może jej sprawować.
Dział Świadczeń
Kierownik DZSW - Natalia Siekierka
ul. Namysłowska 8 (Centrum Biznesu Grafit II piętro)
tel. 71 78 22 322
Godziny urzędowania od 7.30 - 15.30.
Zastępcy kierownika:
Ewa Kietla
tel. 71 78 22 424
Elżbieta Laskowska
tel. 71 78 22 329
Zespół Świadczeń
Kierownik - Karolina Koper
ul. Namysłowska 8 (Centrum Biznesu Grafit, II piętro)
tel. 71 78 22 424
Godziny urzędowania od 7.30 - 15.30.
Obszary działania:
- prowadzenie postępowań i wydawanie rozstrzygnięć w sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń Dobry Start,
- bieżąca weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców,
- prowadzenie postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń.
Biuro Obsługi Klienta
Administrator BOK - Agnieszka Stemplewska
ul. Namysłowska 8 (Centrum Biznesu Grafit, parter)
tel. 71 79 99 274
Godziny pracy BOK GRAFIT:
poniedziałek, wtorek, środa i piątek w godzinach: od 7.30 do 15.00
czwartek w godzinach od 7.30 do 16.00.
Zespół Realizacji Świadczeń
Kierownik - Beata Dąbrowska,
tel. 71 78 22 493
ul. Hubska 30-32
Godziny urzędowania od 7.30 - 15.30.
tel. 71 78 23 570
tel. 71 78 22 493
Obszary działania:
- przygotowywanie list wypłat dla świadczeniobiorców i wydawanie zaświadczeń, (71) 78 22 326, 78 23 577, 78 23 551, 77 25 981.
- prowadzenie postępowań z zakresu stosowania ulg w spłacie nienależnie pobranych świadczeń oraz koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, tel. (71) 78 22 353.
Zespół Dłużników Alimentacyjnych
Kierownik - Liliana Dąbrówka
ul. Hubska 30-32
tel. 71 78 22 388
Godziny urzędowania od 7.30 - 15.30.
pokój 101 – 71 78 22 389
pokój 102 – 71 78 22 351
pokój 106 – 71 78 22 327
Obszary działania:
prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych.
Dział Wsparcia Mieszkańców
Kierownik DWMI - Teresa Szymańda
ul. Hubska 30-32
tel. 71 78 22 322
tel. 71 78 22 994
Zespół Świadczeń na Rzecz Mieszkańców
tel. 71 78 22 346
tel. 71 78 22 348
Obszary działania:
- dodatkach mieszkaniowych.
- Prawo energetyczne (dodatki energetyczne).
- systemie oświaty (stypendia i zasiłki szkolne).
- wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”.
- powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (świadczenia rekompensującego dla żołnierzy rezerwy odbywających ćwiczenia wojskowe).
- Karcie Polaka.
Do zadań zespołu należy:
- prowadzenie postępowań, kompletowanie i rozpatrywanie wniosków, wydawanie decyzji o przyznaniu dodatku mieszkaniowego oraz wypłata świadczeń;
- prowadzenie postępowań, kompletowanie i rozpatrywanie wniosków, wydawanie decyzji o przyznaniu dodatku energetycznego oraz wypłata świadczeń;
- prowadzenie postępowań, kompletowanie i rozpatrywanie wniosków, wydawanie decyzji o przyznaniu stypendium szkolnego i zasiłku szkolnego oraz wypłata świadczeń;
- prowadzenie postępowań, kompletowanie i rozpatrywanie wniosków, wydawanie decyzji o przyznaniu jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia żywego dziecka z ciężkim i nieodwracalnym upośledzeniem albo nieuleczalną chorobą zagrażającą życiu oraz wypłata świadczenia;
- prowadzenie postępowań, kompletowanie i rozpatrywanie wniosków, wydawanie decyzji o przyznaniu świadczenia rekompensującego dla żołnierzy rezerwy odbywających ćwiczenia wojskowe oraz wypłata świadczenia;
- wypłacanie świadczeń dla posiadaczy Karty Polaka.
Dział Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami
Kierownik DWON- Kamila Kołakowska
ul. Strzegomska 6, parter, sala 25
tel./fax 71 78 22 339
tel. 71 78 22 342
tel. 71 78 22 357
Obszary działania:
- rehabilitacja społeczna osób niepełnosprawnych.
- udzielanie osobom niepełnosprawnym świadczeń finansowych z funduszu celowego Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych do:
- likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się
- turnusów rehabilitacyjnych
- przedmiotów ortopedycznych, środków pomocniczych i sprzętu rehabilitacyjnego
- usługi tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika
- realizowanie innych programów Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
- nadzór merytoryczny nad Warsztatami Terapii Zajęciowej we Wrocławiu oraz nad Środowiskowymi Domami Samopomocy we Wrocławiu.
- pomoc niematerialna w postaci kierowania do Środowiskowych Domów Samopomocy na podstawie decyzji administracyjnej.
Dział Wsparcia Rodziny
Kierownik DWRO- Katarzyna Janas
ul. Hubska 30/32
tel./fax 71 78 23 592
e-mail: centrum.psr@mops.wroclaw.pl
Obszary działania:
- Wsparcie rodzin przeżywających trudności opiekuńczo wychowawcze.
- Bezpłatne wsparcie psychologiczne.
- Organizacja szkoleń, warsztatów, spotkań edukacyjnych.Organizację praktyk i wolontariatu.
WSPARCIE RODZIN: 71/78 22 388, 71/78 18 965, 71/78 18 909,
POMOC PSYCHOLOGICZNA: 71/78 22 437, 71/36 77 628, 71/78 23 590, 71/78 22 441
Adres: ul. Strzegomska 6, 53-611 Wrocław
tel.: 71 78 22 356
Wsparcie dla osób ubezwłasnowolnionych - wskazywanie kandydatów na opiekunów prawnych i kuratorów.
Dział Przeciwdziałania Przemocy Domowej
ul. Rydygiera 43a
tel. 71 78 23 591, 71 79 64 088
Od 1 września 2023 r. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej we Wrocławiu funkcjonuje nowa komórka – Dział Przeciwdziałania Przemocy Domowej.
Pracownicy Działu będą ściśle współpracować z Zespołem Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej, co pozwoli na spójną i efektywną realizację zadań wynikających z nowych przepisów o przemocy domowej. Nowy dział liczy 31 pracowników, którzy w swojej codziennej pracy koncentrują się na rozpoznawaniu problemów i pomocy osobom z doświadczeniem przemocy. Pracownicy socjalni są członkami grup diagnostyczno-pomocowych odpowiedzialnych za realizację procedury „Niebieskie Karty”. Dział zajmuje się również przyjmowaniem zgłoszeń podejrzenia występowania przemocy domowej i podejmowaniem w związku z nimi działań. Zgłoszenia przyjmowane są osobiście, telefonicznie, przez pocztę tradycyjną i elektroniczną. Pracownicy ściśle współpracują z wrocławską Policją, podejmują wspólne działania z organizacjami pozarządowymi, społecznościami lokalnymi, przedstawicielami oświaty i ochrony zdrowia.
Siedziba główna mieszcząca się przy ul. Rydygiera 43a oraz pracownicy sekcji ds. organizacyjno - technicznych są wspólni dla Działu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Zespołu Interdyscyplinarnego. Pracownicy terenowi mają swoje miejsca pracy w Zespołach Terenowej Pracy Socjalnej w całym mieście.
Zespół Interdyscyplinarny ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej
Adres: Rydygiera 43a, 50 – 248 Wrocław,
tel.: 71 78 23 591,
e-mail: zespol.interdyscyplinarny@mops.wroclaw.pl,
WWW: zi.mops.wroclaw.pl
- Pomoc osobom dotkniętym przemocą domową.
Dział Pomocy Instytucjonalnej
Kierownik DPIN - Dorota Iwaniec
ul. Strzegomska 6, I piętro, pokoje 113-120
tel./fax: 71 78 22 344
tel. 71 78 22 343
tel. 71 78 22 415
tel. 71 78 22 416
tel. 71 78 22 340
Pracownicy socjalni:
Pokój 113 - Dzielnica Stare Miasto i Śródmieście tel. 71 78 22 355
Pokój 114 - Dzielnica Śródmieście i Krzyki tel .71 78 22 332
Pokój 115 - Dzielnica Fabryczna tel. 71 78 22 364
Obszary działania:
- kompletowanie dokumentów osób ubiegających się o przyjęcie do domów pomocy społecznej;
- merytoryczne przygotowywanie decyzji kierujących i umieszczających do DPS oraz ustalanie odpłatności za pobyt osoby zainteresowanej i osób zobowiązanych;
- prowadzenie listy osób oczekujących na umieszczenie w DPS oraz rejestrów osób już umieszczonych w DPS;
- współpraca z dyrektorami domów pomocy społecznej na terenie Wrocławia i Powiatowymi Centrami Pomocy Rodzinie w celu uzgadniania możliwości umieszczenia klienta w domu pomocy społecznej;
- koordynacja pracy domów pomocy społecznej w obrębie miasta i rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania tego typu placówek;
- kierowanie do mieszkań chronionych.
Dział ten obsługuje osoby, które wymagają całodobowej opieki z powodu wieku, choroby lub niepełnosprawności, niemogące samodzielnie funkcjonować w codziennym życiu i nie można im zapewnić usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania. Do umieszczenia w domu pomocy społecznej wymagany jest wniosek osoby zainteresowanej, jej zgoda na umieszczenie w domu, bądź zgoda przedstawiciela ustawowego wraz z postanowieniem sądu wyrażającym zgodę na podjęcie działań w kierunku umieszczenia podopiecznego w domu pomocy społecznej, opinia ośrodka pomocy dotycząca stopnia sprawności, decyzja organu emerytalno - rentowego ew. decyzja o przyznaniu zasiłku stałego, wywiad środowiskowy. Pobyt w domu pomocy jest odpłatny - do wysokości średniego miesięcznego kosztu utrzymania.
Opłatę za pobyt w domu pomocy społecznej. wnoszą:
- mieszkaniec domu pomocy społecznej, nie więcej jednak niż 70% swojego dochodu,
- małżonek, zstępni przed wstępnymi,
- gmina, z której osoba została skierowana do domu pomocy społecznej.
- ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
- rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 kwietnia 2018r. w sprawie mieszkań chronionych;
- uchwałą Rady Miejskiej Wrocławia Nr IX/218/19 z dnia 16 maja 2019r. w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia oraz mieszkaniach chronionych
Pensjonat dla Osób Starszych i z Niepełnosprawnościami
Kierownik OOAK - Małgorzata Palinger
ul. Henryka Michała Kamieńskiego 190
tel. 71 352 74 28
Obszary działania:
- zapewnianie mieszkania jedno lub dwu pokojowego z kuchnią i łazienką dla osób w wieku poprodukcyjnym zdolnych do samoobsługi
- organizowanie odpłatnych imprez okolicznościowych, wycieczek, wieczorków tanecznych.
- odpłatne zapewnianie gorącego posiłku ww. osobom;
- integracja osób starszych ze środowiskiem lokalnym przy współpracy z Radą Osiedla i ZTPS-y
- prowadzenie mieszkań interwencyjnych dla osób kierowanych przez ZTPS-y
- informowanie osób zainteresowanych i przedstawicieli środowiska lokalnego o dostępnych w MOPS formach pomocy i zasadach ich przyznawania.
Klub Integracji Społecznej
Kierownik KIS – Wioletta Bodnar
ul. Skoczylasa 8
tel. 71 30 84 451
Celem działania KIS jest reintegracja społeczna i zawodowa osób, które podlegają wykluczeniu społecznemu i ze względu na swoją sytuację życiową nie są w stanie własnym staraniem zaspokoić swoich podstawowych potrzeb życiowych i znajdują się w sytuacji uniemożliwiającej lub ograniczającej uczestnictwo w życiu zawodowym, społecznym i rodzinnym.Obszary działania: 1) prowadzenie Klubu Integracji Społecznej;
2) organizacja prac społecznie użytecznych;
3) inicjowanie działań o charakterze aktywizacyjnym i integracyjnym, dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, z wykorzystaniem zasobów lokalnych;
4) współpraca z Wrocławskim Centrum Integracji, Powiatowym Urzędem Pracy oraz innymi podmiotami w zakresie aktywizacji zawodowej,
5) promowanie aktywnych form przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.
Dzienny Dom Pomocy "Pogodna Jesień"
Kierownik DDPL – Albert Bielatowicz
ul. Litewska 20
51-354 Wrocław
tel. 71 78 23 500- 506
Dzienny Dom Pomocy "Na Ciepłej"
Kierownik DDPC – Albert Bielatowicz
ul. Ciepła 15b
50-524 Wrocław
tel. 071 799 30 40
Nadodrzańskie Centrum Wsparcia
Rydygiera 43 abcd i 45a
50-248 Wrocław
Dział Spraw Pracowniczych
Kierownik KADR - Hanna Domańska-Dąbrowska
ul. Strzegomska 6
pok. 209-212
tel. 71 78 22 305
tel. 71 78 22 308
tel./fax 71 78 22 307
Inspektor Ochrony Danych
Remigiusz Różański
ul. Strzegomska 6, pok. 204
email: iodo@mops.wroclaw.pl
tel. 71 78 22 316